"Kuinka flunssasi jaksaa?" ( Fiiliksiä osa: Final zone )

Aloittaja Gallet, 18.11.2005, 01:49:44

« edellinen - seuraava »

Gallet

-Kiitos hyvin! -mutta minä en!!!

Tämä vilustumisoireista kärsiminen alkaa ottamaan päähän niin paljon että oli ihan pakko sitten tällekkin "mukavalle" säännöllisesti
kyläilevälle vieraalle avata oma topicci... Tervetuloa joukkoon muutkin jotka tuntevat tuon ah, niin ihanan olotilan läsnäolon...

Villasukat jalassa ja finrexiniä ja posivilia tai mitä vtun posinovaa se nyt onkaan... tunne on vain sama kuin kunnon fyllassa, toivon että
aamu ei tulisi koskaan...  :-\

Kurkkukin on niin perkeleen pipi että Ellu ei taida huomena paljoa lauleskella, eikä ole varaa jäädä saikulle !
Täytyy sitte vaan naputtaa asiakkaita olkapäähän ja kähistä "hei, psst, se olis sun vuoro laulaa..."

Vilustuminen pitäisi kyllä laissa kieltää! Olo kun osaa olla aina niin loistava...  :'(

Miran Hamidulla

Jos pahimmat ennustukset pitävät paikkansa, pian voi olla edessä flunssa-aalto, jolle nimitys "final zone" ei olisi mitenkään liioiteltu... ::)
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Gallet

Lainaus käyttäjältä: Miran Hamidulla - 18.11.2005, 02:02:13
Jos pahimmat ennustukset pitävät paikkansa, pian voi olla edessä flunssa-aalto, jolle nimitys "final zone" ei olisi mitenkään liioiteltu... ::)

Viittaako miran lintuinfluennssan?

Varo vaan: Tunnistatko itsessäsi jo lintuinfluenssan ensioireet?

"Tykkäät näykkiä siemenpusseja, kotkotat alituiseen, viihdyt munien päällä, näytät aamulla harakalta, heilutat pyrstöä
kun näet uroksen, ymmärrät pikkulintujen laulua kun miehesi jää taas kiinni jostain viikonlopun jäljiltä, halajat etelään joka syksy..."

Itseasiassa... huolestuttavaa jos mulla onkin toi...   :o ...Ainakin mä näytän harakalta aamuisin...

Miran Hamidulla

#3
Lainaus käyttäjältä: Essi Pihkala - 18.11.2005, 02:08:51
Viittaako miran lintuinfluennssan?
Mihinpä muuhunkaan. Joskin tämä meneillään oleva episodi muistuttaa vielä toistaiseksi enemmän taannoista SARSia eli enemmän hysteriaa kuin itse tuhoa. Voipi olla, että se todella paha flunssa odottaakin vielä tuloaan, ja tämä on vain esimakua, mene ja tiedä. Sinäänsä ironista, että antibioottien yms keksimisen jälkeen ihmiskunta uskoi voittavansa taudit, mutta nyt se on polvillaan niinkin arkisen sairauden kuin flunssan kanssa...

Lainaus käyttäjältä: Essi Pihkala - 18.11.2005, 02:08:51
Itseasiassa... huolestuttavaa jos mulla onkin toi...   :o ...Ainakin mä näytän harakalta aamuisin...
Tuskin, mutta paranemisia siltikin... ;) Parannusniksi: Laita hammastikku varpaan ja kynnen väliin ja potkaise ovea. Flunssa unohtuu varmasti!
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

jimsmith

Influenssa rokotuksen jälkeen ei nokka ollu kertaakaa tukossa..
;D

Heikki Helen

Lainaus käyttäjältä: Jaakko Simola - 18.11.2005, 03:08:32
Influenssa rokotuksen jälkeen ei nokka ollu kertaakaa tukossa..
;D

Olisinpa minäkin saanut työpaikkani avulla ilmaiseksi tuon influenssarokotteen, mutta ilmoitus siitä tuli juuri samoihin aikoihin kun tämä sairastelu alkoi... 2 viikkoa pärjäsin lääkkeitten avulla siten, etten ottanut sairaslomaa, mutta tiistaina tuli mitta täyteen... nyt ollaan maanantaihin saakka sairaslomalla ja lääkemömmöjä on jos jonkinlaista... on antibiootteja, kolmiomerkattua yskänlääkettä, Panadol Hottia, Bafucinia ja Nasolinia... hitto jos ei noilla ala tää flunssa häviämään... on tullut jo 3 viikon aikana pistettyä n. 52 euroa lääkkeisiin ja sitten kun sairaslomailu estää multa päivähommien tekemisen, josta ei saa edes sairaslomakorvauksia, niin tulee kalliiksi tämä sairastelu...
Nykyään yli 1200 alusta ja 1600 kuvaa ---> http://www.hhlweb.org

jimsmith

Lainaus käyttäjältä: Heikki Helen - 18.11.2005, 18:57:07
Lainaus käyttäjältä: Jaakko Simola - 18.11.2005, 03:08:32
Influenssa rokotuksen jälkeen ei nokka ollu kertaakaa tukossa..
;D

Olisinpa minäkin saanut työpaikkani avulla ilmaiseksi tuon influenssarokotteen, mutta ilmoitus siitä tuli juuri samoihin aikoihin kun tämä sairastelu alkoi..

Joo töistä tuli vapaaehtoisesti otettua..
Sit piti istua viel juttelemassa mukavia hoitsun kanssa 20min, et jos alkaa lääke vaikuttaa negatiivella tavalla, se huomaa heti.

Gallet

Ja mä niin toivoin, luotin, odotin, että olo tästä paranis, vaan EI! Päinvastoin, onneks ei ole nyt enää keikkaa ennenkun ens pe, jos silloin olis jo taas tällä planeetalla... Vittu, pää on tyhjä kun koulun liitutaulu kesälomalla! Ja kaikenlisäksi oli vaan muutama asiakas eikä nekään oikein tanssinu, ja soitit mitä soitit niin aina joku oli parkumassa että "älä tällästä paskaa soita"... Ja iltaani ilostutti vielä yksi henkilö sen verran että olin entisä enemmän sekaisin... että tämmöstä tänään...

Juha-Matti Harjumäki

Kurkku on niin helkutin kipeä >:( onneksi ei ole nokka tukossa, kuumettakin on mukavasti, harvoin mulla on kohonnut yhtä korkealle.

Hyvä lääke kurkku kipuun, lämmitä vettä ei kiehuvaksi kaada mukiin laita tilkka viinaa, kun juot niin kurluta sitä "lääkettä",
itse keksiny ja tepsii hyvin, kurkku kipua lähtee mukavasti pois ja parantuminen on nopeampaa. :thumb:
2010

Silja Europa 9.10-10.10.

2008 Isabella 26.1-27.1  XPRS 29.6-30.6.
2007         Gabriella 3-5.4.
Rosella 18-19.6.  Isabella 22-23.9