Merenkulku > Muu merenkulku

Romantikalle?

<< < (2/4) > >>

Heikki Helen:
Se mun e-mail osoite löytyy Royal Princess-kuvan alta, mutta tässä se ossa silti: heikki.helen@surfeu.fi

Kenny Leong:
Joo minäkin pistän mieleeni josko lähtisi myös kesäkuussa Romantikalle.
Luulen että Heikin kanssa olisi kiva heitellä pöytälevyjä helevettiin siellä yökerhossa  :D sen lisäksi että tutkimme(?) ;)joka hiivatin hitsaussauman laivasta  ;)

wirrankoski:
Tuo 20.6. saattaisi olla allekirjoittaneellakin vapaata, sillä seuraavana viikonloppuna 22-23.6 on duuniviikonloppu.  Ainakin perjantaina on sen takia, ja torstainkin voi järjestää mahdollisesti/tarvittaessa.. Eli Heikki -herra: Mikäli lippuja jääpi, voisin harkita mukaantuloa, edellyttäen, että sellainen passaapi...

t. Wirrankosken Rami (vaikka en juokaan olutta)

Matti Kauppinen:
Lähtekää vain muutkin mukaan, näin siitä tulisi kunnon laivaharrastajien risteily. ;)

P.S. Rami, en minäkään juo olutta, mutta varmasti Romantikalla saa hyvää lonksua. :D

Miran Hamidulla:
Niin no jos kiinnostusta johonkin laivaharrastajien porukkaristeilyyn löytyy niin silloin on kyllä järkevämpää lähteä ihan erilliselle laivamatkalle eikä minkään kirkkonummelaisen ryyppyporukan joukon jatkeeksi. Itse en ole kyllä pätkääkään kiinnostunu lähtemään minkään porukan mukaan jossa yli puolet porukasta on minulle täysin tuntemattomia ja eivät edes ole laivaharrastajia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta