Kokoontumisista

Aloittaja Kervisen Lauri, 04.01.2003, 14:15:21

« edellinen - seuraava »

Kervisen Lauri

Mietin tässä viikolla että milloinkohan pääsisi oikeasti tapaamaan muita
laivaharrastajia, eli milloinkohan on taas tulossa SLHY:n tapaaminen, kun satuin missaamaan viimevuotisen... :-[

Ps. Tiedän että asiasta on keskusteltu ennenkin, kts.
http://www.fcbsweb.com/forum/index.php?board=7;action=display;threadid=792

Pekka Laakso

Sama juttu, suorastaan toivois, että sellanen olis pian. Viime vuonna en edes ollut SLHY:n jäsen tuohon aikaan, vaikka laivaharrastaja olin.  :P
Copyright © 2023 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.

Miran Hamidulla

Kyllähän näitä SLHY:n tapaamisia on ollut useampiakin kuin se yksi. Ongelmana on vain ollut se, että laivaharrastajia ei koskaan ole oikein vaivautunut tulemaan silloin kuin tämä tapaaminen on koittanut.
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Matti Kauppinen

Itse en ole päässyt osallistumaan yhteenkään SLHY:n kokoukseen, johtuen pohjoisesta sijainnistani, mutta viime kesänä tapasin muutamia laivaharrastajia Suomenlinnassa. Tarkoitukseni on tänä vuonna osallistua myös SLHY:n kokouksiin, jos sellaisia vielä järjestetään, toivottavasti järjestetään. ;)

jvikman

Itseäni taas kiinnnostaisi ylipäätän koko yhdistys ja miten siihen mahdollisesti pääsisi jäseneksi.

Miran Hamidulla

http://personal.inet.fi/yhdistys/laiva/slhyfi1.htm tuolta löytyy tarpeellinen tieto yhdistyksen toiminnasta, ja siitä kuinka jäseneksi pääsee.
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Mikko-Oskari Koski

Sen kummemmin SLHY:tä sivuamatta voisi tässä kysäistä, monellakohan tämän foorumin aktivisteista yms. on intressejä ensi viikonloppuna visiteerata Matka 2003-messuilla? Itse olen sinne menossa, joko perjantaina tai sunnuntaina. Olisiko taas ryhmäalennukseen oikeuttava lähtijämäärä koottavissa?
"Mikään muu matkailumuoto ei ole niin hermoja lepuuttavaa tällaisena kuumeisena kilpailun, työn ja politiikan kyllästämänä aikana kuin laivamatka"
Carl-Erik Creutz, 1950

Jaakko Ahti

Tulkaa sitten punaisten perkeleiden osastolle (jossa toimii myös ahneet ahvenanmaalaiset ry), mä raadan siellä to+la+su   ;)
Jaakko Ahti

wirrankoski

..paikalla lauantaina...puolenpäivän jälkeen...