Hanko kuvauspaikkana?

Aloittaja Matti Kauppinen, 27.05.2003, 14:16:56

« edellinen - seuraava »

Matti Kauppinen

Olen ajatellut, että lähtisin tässä joku viikonloppu käymään kuvausreissulla Hangossa. Millainen tuo Hangon satama on kuvauspaikkana, saako siellä tulla ja mennä ilman että kukaan on estelemässä vai onko koko satama aidattu? ??? Missä muualta siellä saisi otettua hyviä kuvia laivoista vai onko satama ainoa tarkoitukseen sopiva paikka? Kun en ole koskaan Hangossa käynyt, niin ajattelin pitäisi sekin puute korjata. ;)

Miran Hamidulla

Kyllähän itse satama-alue on aidattu, mutta aidasta löytyy porsaanreikiä tarpeen vaatiessa. ;) Kalasataman viereiseltä kalliolta saa kuvattua hyvin laivoja iltaisin, kun ne lähtevät/saapuvat. Aamuisin tähän käyttöön soveltuu puolestaan Superfast terminaalin edessä oleva kallio(tosin sinne kiipeäminen vaatii pienoisia vuorikiipeilijän taitoja ;) ). Satamassa olevia laivoja puolestaan voi yrittää kuvailla myös kiipeämällä korkealle muurille, joka reunustaa sitä niemeä, jolla Superfast terminaali sijaitsee.
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Pekka Laakso

Hyvä tietää, kerran oon Hangossa käynyt, mutta kuvauspaikoista en osaa sanoa. Mut sinne pitäis kyllä mennä, ku siellä käy nykyään mielenkiintoisia paatteja. :P
Copyright © 2023 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.