Ylilaidan menevät jutut > Vapaa keskustelu

Musasta!

(1/2) > >>

petri isomäki:
Minkälaista musaa mieluiten kuulisitte reissun aikana, baareissa yms? Ainakin hytissä kuuluvien radiokanavien tarjonta on melkoisen hermoille käyvää, mahtavaa suomi  :finger: iskelmää.

Miran Hamidulla:
Oma musiikkimakuni on sellainen ettei sen vaatimisessa laivoille olisi edes mitään järkeä... ;) :-[ Iskelmän ja humpan sijasta kyllä sais tosiaan mielellään kuulua jotain parempaakin musiikkia. ;D

Matti Kauppinen:
Mikäs vika iskelmässä on? Itse olen musiikin suhteen sen verran kaikkiruokainen, että minulle sopii iskelmä siinä missä joku nuorekkaampikin musiikki. Humppa tosin alkaa olla jo liian vanhanaikasta, mutta kuitenkin. :beer:

Jasper Kaarna:

--- Lainaus käyttäjältä: Matti Kauppinen - 23.08.2003, 19:23:43 ---Mikäs vika iskelmässä on? Itse olen musiikin suhteen sen verran kaikkiruokainen, että minulle sopii iskelmä siinä missä joku nuorekkaampikin musiikki. Humppa tosin alkaa olla jo liian vanhanaikasta, mutta kuitenkin. :beer:

--- Lainaus päättyy ---

Ai-jaa. Minusta taas yksi ehdottomasti huono puoli laivalla oltaessa om tämä; kerran oi kerran. Saavuin sinun luoksesi. (Cinderellalla soi oikeasti kerran tuollainen kappale). Tosin sen voi ottaa aivan läpällä, tuon humpan ja iskelmän.  ;D

petri isomäki:
Joo, nää musa jutut on meilkein yhtä tulen arka keskustelun aihe kuin uskonto ;)! Kysymys kuulukin voisiko laivoilla olla enemmän teemoja, muistaakseni Siljan vaasanlaivoilla oli jotain sen suuntaista (Rock the boat)!?!?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta