Ylilaidan menevät jutut > Vapaa keskustelu

Kuka olit edellisessä elämässäsi?

<< < (2/2)

Wirrankosken Rami:
USKOMATONTA...mutta TOTTA!

...olit velho edellisessä elämässäsi.
Synnyit jossakin päin tämän päivän Kiinaa noin vuonna 1700.
Olit taitava taikajuomien tekijä.

Luonteeltasi olit edellisessä elämässäsi kapinallinen. Sait aikaan muutoksia jokaisessa asiassa josta kiinnostuit, oli sitten kyseessä politiikka, talouselämäm uskonto tai kodinhoito. Olit luultavasti johtaja.

Edellisessä elämässäsi opit että maapallon tulevaisuus on tärkeä. Sinun kannattaa ponnistella saasteita vastaan, ja kierrätyksen puolesta.

Sami:
Punurmio katsoo syvälle kristallipallonsa uumeniin ja lausuu hennolla äänellä:
Kristallipallossani näen että olit noita edellisessä elämässäsi.
Synnyit jossakin päin tämän päivän Saudi Arabiaa noin vuonna 1850.
Olit aurori.

Luonteeltasi olit edellisessä elämässäsi kapinallinen. Sait aikaan muutoksia jokaisessa asiassa josta kiinnostuit, oli sitten kyseessä politiikka, talouselämäm uskonto tai kodinhoito. Olit luultavasti johtaja.

Edellisessä elämässäsi opit että maapallon tulevaisuus on tärkeä. Sinun kannattaa ponnistella saasteita vastaan, ja kierrätyksen puolesta.

Muistatko nyt?

Sara Koskela:
----------

Kristallipallossani näen että olit velho edellisessä elämässäsi.
Synnyit jossakin päin tämän päivän Ruotsia noin vuonna 1825.
Olit kuuluisa Rohkelikko.

Luonteeltasi olit edellisessä elämässäsi levoton. Rakastit matkustamista ja uusien asioiden oppimista. Olit ehkä vakoilija.

Edellisessä elämässäsi opit että kateus ja viha johtaa tuhoon. Tässä elämässä sinun pitää oppia voittamaan kateus ja viha itsessäsi, ja myöhemmin niissä jotka seuraavat sinua. Sinun pitää ymmärtää että kateus ja viha syntyvät pelosta.

Muistatko nyt?

-------

Saatan olla vakooja vieläkin,  tehän ette sitä tiedä...  ;)

Matti Kauppinen:
Kristallipallossani näen että olit noita edellisessä elämässäsi.
Synnyit jossakin päin tämän päivän Englantia noin vuonna 1850.
Olit aurori.

Luonteeltasi olit edellisessä elämässäsi energinen. Olit hyvä suunnittelemaan ja ohjaamaan. Vaikka olisit ollut vain roskakuski, olisit ollut ylin roskakuski.

Muistatko nyt?

Vai että noita, no ehkä minussa on piileviä noidan kykyjä. ;D

Petteri Kallanmaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Matti Kauppinen - 25.08.2003, 21:00:50 ---Kristallipallossani näen että olit noita edellisessä elämässäsi.

--- Lainaus päättyy ---

Hehheh!
Täältä löytyykin aika paljon noitia. Mutta minä ainankin olen velho.
Kyllähän minä näin miespuolisena mieluummin velho olen, kun taas te jotkut poejjaat oottekin noitia.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta