Heikki "Hese" Helenin 30 V:n onnitteluketju

Aloittaja Janne Korhonen, 06.09.2003, 20:35:58

« edellinen - seuraava »

Janne Korhonen

Lujat onnittelut Heikki Helenille 30 vuotta olemassa olosta!!!

Toivoopi:

Janne Korhonen, Hannu Vapalahti ja Raili Korhonen

:beer: :beer: :beer: (Tuoppi jokaiselle vuosikymmenelle)

Miran Hamidulla

#1
Onnittelut! :beer:

Joko tilasit ruumisarkun? ;)
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Väyrysen Antti

#2
Paljon Onnea Hese!! :beer:




-Vanhempi merenkulun harrastaja, Itämeren ferry-asiantuntija, merenkulun huippuosaaja, kuljetusalan ammattilainen ja VIP SILVER (Asiantuntemus ja ammattitaito kilpailukykyisiä myös kansainvälisellä tasolla)-.
FAKTAT: 1) Foorumilla meno on epävakaa ja sen tietää ja selviää vain tulevaisuus.

MIHAIL

Onnee vaan paljo!!!!
Kohta rupeet kuuntelee Junnu Vainioo ja täyttelee sanaristikoita! ;D
Itte oon täytelly ja kuunnellu muutaman vuoden.(itse asiassa monia monia vuosia) ;D ;D :beer: :beer: :beer:
Ja Junnu soi nytkin taustalla. ;)

Pekka Laakso

Onnittelut Heselle netinkin kautta ja  :beer: merkkipäivän johdosta! 8)

Kuten siinä Frederikin biisissä, onkos niitä rilluvuosia ollut jo sen verran, että voi alkaa olemaan rauhallisemmin... ;)

Edit: Siirrettiin sitten se onnittelu tänne tuosta toisesta threadista.
Copyright © 2023 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.

Joni Huopana

Vilpittömät osano... tarkoitan siis onnittelut! :)

Heikki Helen

Niin no toi Junnun Albatrossi löytyy jo mun Winampin listalta... ;D
Lisäksihän sieltä samalta listalta löytyy Sig - Hyvää Syntymäpäivää ja Frederik - Kolmekymppinen... :D ;D

Kyllä mä oon melkein jokaisen noista parhaista laivafriikkikavereista kutsunut kyllä mun juhliin, mutta jotenkin tuntuvat olevan varattuja tai sitten muuten vaan ei kiinnostuneita... mutta jos jotakuta kiinnostaa, niin boolia tulee olemaan ja majoituskin on kenties mahdollinen (ei voi luvata vielä)...

P.S. Ei ihan vielä oo 30 täynnä... synnyin siis 7.9.1973. klo 23.32... ja potkin syntyessäni äitini umpisuolen p******i... :-\
Nykyään yli 1200 alusta ja 1600 kuvaa ---> http://www.hhlweb.org

Heikki Helen

Kai mun pitää vielä jatkaa ja kertoa, mitä sain jo etukäteen lahjaksi...

Tiistaina eräs naispuoleinen chattikaveri kävi luonani ja lupasi mulle vanhan Ericsson-kännykkänsä (edellinen katosi kännien jälkiseurauksena tämän kesän meripäivillä... ::) ) no se lupas tuoda sen kännykän perjantaina. No sitten kun se tuli, niin pussissa oli Nokian kännykän loota... ajattelin, että se on pistäny sen Ericssonin Nokian lootaan... sit ku kurkkasin sisään... muoveissa oleva tuliterä Nokia 3310...  :D Kyllä loksahti leuat auki siinä vaiheessa, että huh huh... oon tuntenu ko. henkilön chatin kautta vajaa pari kuukautta ja toi tiistainen tapaaminen oli ensimmäinen tapaaminen sen kanssa... Olivat tän yhden MSN-chatin (en viitti mainostaa nimeä, ne tietää, ketkä on tietääkseen) vakioporukan kanssa keränneet yhdessä rahat tota lahjaa varten... enpä muista saaneeni moneen vuoteen näin hyvää lahjaa...  :thumb:
Nykyään yli 1200 alusta ja 1600 kuvaa ---> http://www.hhlweb.org

MIHAIL

No , onpas ihme kavereita, kun ei kunnon kekkerit kelpaa :o
Luulis, et aina ois kalenterissa tilaa tollasille kekkereille, kun ottaa
viäl huomioon, et kaveri täyttää noinkin pyäreit vuasii. :o  :) :D ;D ;D

Jukka Immonen

Onnea kovasti. Olet vanhempi kuin Janis Joplin. Jimi Hendrix, James Dean, Jim Morrison muutamia mainitakseni. Toivottavasti kriisi ei iske. ;)

Matti Kauppinen

No onnitellaan nyt Heseä täälläkin, vaikkakin onnittelin häntä jo viikko sitten eräässä MSN-chatissa.  ;) Mutta pitemmittä puheitta onnittelut Heselle vielä kerran. :beer:

Heikki Helen

Tollaista mä en ookaan huomannu aiemmin kenenkään kohdalla, mutta mun tän foorumin profiilissa on kakku... :D;D
Nykyään yli 1200 alusta ja 1600 kuvaa ---> http://www.hhlweb.org

Aleksi Viskari

Joo onnee munkin puolesta,vaikka enhän mä sua tunnekkaan.... :thumb: :)  :thumb: :)

Arttu Laaksonen

Onnittelut munkin puolesta!  :beer: :beer: :beer:
.: FAQ :.

Wirrankosken Rami

Joo, tarttee varmaan laittaa vielä uusiksi (vaikka tuolla toisaalla jo olikin): onnellista ikääntymistä! Tuosta se elämä vasta alkaa seestymään ja huomaat, että vanheneminen onkin kivaa sillä sen huomaa vain ja ainoastaan ulkokuoresta (joskus...)

Rami