Amorella myyty

Aloittaja Arto Papunen, 05.08.2022, 10:30:04

« edellinen - seuraava »

Tauno Hermola

Lainaus käyttäjältä: Hannu Sarell - 24.09.2022, 15:04:19
Kuuntelin tuon Ålandsradion jutun. Jos oikein ymmärsin, niin Mariellalla oli 22 Vikingin porukkaa ja neljä Italiasta.

Vikingiltä 27 henkilöä, neljä Italiasta :D

Harri Anttila

*Vuokralaiva*  ensikesälle !?!
Ihan mitä tahansa *lullaaa ja jollaa* ei Viikkarikaan vaan voi Hel-Sto linjalle asettaa.
Ja todellisia vaihtoehtoja ei ihan kauheasti ole !!

Mutta nyt kun Moby on päässyt velkojiensa kanssa sopimukseen ja myyntiin menevät Aki, Wonder, Tommy ja pari ro-ro:ta - niin josko aiemmin peruttu Mobyn ja DFDS:n diili lopultaan toteutuisi JA sitä kautta  King of Scandinavia (ex Val de Loire) vapautuisi ja saattaisi hyttikapasiteetiltaan -kaistametreiltään ja  DFDS:n ylläpitämänä olla SE joka Helsingissä ensikesänä nähdään !?!!

:)


Petri Helenius

Lainaus käyttäjältä: Jussi Mäkelä - 21.09.2022, 10:46:22
Voisiko se olla vaihtoehto, että Viking Line hankkisi Birkan Tukholman kesäristeilyliikenteeseen ja siirtäisi Cinderellan Helsinki-Tukholma -reitille?

Viking Cinderella palaa Helsinki–Tukholma-reitille
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009206584.html

Ilves Valta

Onpa laadukkaasti kirjoitettu artikkeli IS:ltä, kun väitetään Cinderellan liikennöineen Helsingistä Tukholmaan vuoteen 2003 asti. Mutta tämä oli varmasti oletettavin lopputulema, Cinderellan siirto on ehdottomasti helpoin tapa Vikingille saada toinen laiva linjalle kesäkaudeksi. Itse olen vähän kyllä yllättynyt, että laiva on reitillä käytännössä vain heinäkuun. Olisin veikannut, että kysyntää olisi aiemmin kesäkuussa ja pidemmälle elokuuhun.

Petri Nummijoki

Lainaus käyttäjältä: Ilves Valta - 16.11.2022, 20:09:51
Itse olen vähän kyllä yllättynyt, että laiva on reitillä käytännössä vain heinäkuun. Olisin veikannut, että kysyntää olisi aiemmin kesäkuussa ja pidemmälle elokuuhun.

En tiedä onko suunniteltu liikennöintiaika kerrottu jossain tarkemmin mutta jos linkin mukaiseen lehtiartikkeliin viitataan niin mielestäni tuo on sillä tavoin muotoiltu, että Cinderella voi hyvin olla reitillä esim. juhannuksesta koulujen alkuun (noin 7 viikkoa). Tämä varmaan onkin suunnilleen voimakkaimman kysynnän jakso.

Jussi Mäkelä

Cinderella on Helsingin reitillä 30.6.-6.8.2023 eli reilun viisi viikkoa. Viking Linen lehdistötiedotteessa oli mielestäni tämä ajankohta mainittu.

Jussi Pehkonen

Varustamon aikataulusivuilla on tulevat liikennekatkot seuraava tieto.

Cinderella reitillä Tukholma–Helsinki–Tallinna 30.6.–7.8.2023

Viking Cinderella poistuu normaalista liikenteestä reitillä Tukholma–Maarianhamina saavuttuaan Tukholmaan 30.6.2023 ja siirtyy reitille Tukholma–Helsinki–Tallinna 30.6.2023 lähdöllä klo 16.00 Tukholmasta.

7.8.2023 saavuttuaan Tukholmaan klo 10.00 Viking Cinderella palaa normaaliin liikenteeseen reitillä Tukholma–Maarianhamina 7.8.2023 klo 17.00.