Tota noin...On ainakin osittain stemmannut. Paattihan oli äskettäin kaupan (mm.Djurgårdsvarvetin listoilla) ja ainakin kahdesta eri lähteestä saamani ruotsalaistiedon mukaan se oli myyty. Kyseessä on tosin saattanut olla jonkinasteinen naamiointi, jolla ei välttämättä ole mitään tekemistä todellisen kaupankäynnin kanssa.
Siljalla (siis varustamolla, ei Silja Linellä) ei ole enää moniin vuosiin ollut mitään tekemistä Ånedinin kanssa. Tuo firmahan ostettiin joltain Gamborg-nimiseltä henkilöltä tai yritykseltä, joka oli aikanaan hankkinut Ånedinin omistukseensa Resman-matkatoimistolta (jonka slogan Den Glada Ålandsbåten oli maalattu BS:n edeltäjän Achilleuksen kylkeen). Kuka Ånedinin nykyään tarkalleen ottaen omistaa, taitaa olla asia, jonka Micke Asklanderkin kuittaa merkinnällä "Har bytat ägare flera gånger under årets lopp..." -90-luvun alussa silloisen EffJohnin ideana oli luoda yhteinen risteilijäbrändi "Happy Ships", mutta hanke haudattiin aika pian sen jälkeen, kun Sally Albatross I oli haihtunut savuna Tukholman taivaalle.
Panamalaisyrityskin on jossain välissä vaihtanut nimeä, joten BS:n omistuskuvion selvyys on aika liukuva käsite tässäkin kohtaa.