Kotisivut.

Aloittaja Oksanen, 14.07.2004, 21:53:45

« edellinen - seuraava »

Oksanen

Auttakaa joku, mä en enää tiedä mitä tehdä ??? :'(
Mitä sitten pitää tehä kun mä oon laittanut kuvat Fatebackille? ??? :-[

Oksanen

Sivuni muuttivat nyt varmaan viimeisen kerran. Tervetuloa sivuilleni. :) 8)

Jasper Kaarna

    Nyt on sitten minun vuoro hieman tyhmänä tai oikeastaan yksinkertaisena kysyä muilta neuvoa. Kysymys on siis siitä, että teen sivuja Microsoft Wordilla, jolla kyllä pystyy tehdä myös Web sivuja. En ole mikään tekniikan supernero, joten en tajua hölkkäsen pöläystä jostain html koodauksesta. Olen siis tehnyt sivujani Wordilla, ja kysymys on se, että millä ohjelmalla saa siirrettyä Wordilla tehtyjä sivuja nettiin? Ja kuinka tämä siirto tapahtuu?
Elämä on vain unen hennoilla laineilla kelluva kusitankkeri - Tommi Liimatta

Sami Koskinen

#18
En ota kantaa Wordiin web-editorina, parempiakin wysiwyg-editoreita (ei tarvitse osata koodia) löytynee, mutta riittää kun tallennat sivusi .html-muotoon. .html-tiedostot voit lähettää ftp-ohjelmalla (kuten SmartFTP) palveluntarjoajan palvelimelle. Kysele vain parempia ohjeita jos on tarpeen!  :)
Suomenlinna II aivan liian harvoin

Jonathan Laitala

Ajattelin kysyä tällaista asiaa:olen ajatellut omien laivasivujen tekoa,koska olen saanut räpsittyä valtavasti laivakuvia.Mietiskelin tässä,että miltä yhtiöltä saisi tehtyä ilmaiset laivasivut ???.Itse olen katsellut tällaista kuin "www.freewebs.com".
Jos teillä on tietoa ja kokemusta,kuten varmasti jolla,kulla onkin,niin apu olisi tarpeen.

Jasper Kaarna

Lainaus käyttäjältä: Sami Koskinen - 09.08.2004, 23:26:48
En ota kantaa Wordiin web-editorina, parempiakin wysiwyg-editoreita (ei tarvitse osata koodia) löytynee, mutta riittää kun tallennat sivusi .html-muotoon. .html-tiedostot voit lähettää ftp-ohjelmalla (kuten SmartFTP) palveluntarjoajan palvelimelle. Kysele vain parempia ohjeita jos on tarpeen!  :)

    Kiitoksia. Kysyisin vielä varmuuden vuoksi, että kai tuo Smart FTP on ilmainen. Ei ole kivaa, jos en kuitenkaan opi käyttämään softaa ja sitten tulee sellanen lasku kotiin, että silmät putoo päästä ja sotkee lapun vereen... ::)
Elämä on vain unen hennoilla laineilla kelluva kusitankkeri - Tommi Liimatta

tporko

#21
Lainaus käyttäjältä: Jasper Kaarna - 10.08.2004, 21:46:51
Kiitoksia. Kysyisin vielä varmuuden vuoksi, että kai tuo Smart FTP on ilmainen. Ei ole kivaa, jos en kuitenkaan opi käyttämään softaa ja sitten tulee sellanen lasku kotiin, että silmät putoo päästä ja sotkee lapun vereen... ::)

Juu SmartFTP on ilmainen yksityis-, opetus- ja ei-kaupallisessa käytössä. Ihan pätevä ja suht simppeli käyttääkin.  :)

Petteri Kallanmaa

Itse suosittelisin WS_FTP LE-ohjelmaa. Se on ilmainen ja erittäin yksinkertainen. Jos haluat vain saada nopeasti sivusi siirretyksi niin voin suositella.

Ohjelman voit ladata esim. täältä:
http://www.webattack.com/get/wsftple.shtml

Ja asennus- ja käyttöohjeet löytyvät täältä:
http://www.mbnet.fi/jutut/perusohjelmat/wsftp/

Sami Koskinen

#23
WS FTP on myös hyvä. Makuasioita..  ::)
Ja SmartFTP on todellakin ilmainen, eikä laskua tule.
Suomenlinna II aivan liian harvoin

Oksanen

Mä osaan auttaa vaan Tripodin, Freewebsin ja Fatebackin kanssa... :)

Jasper Kaarna

Lainaus käyttäjältä: Petteri Kallanmaa - 11.08.2004, 00:22:45
Itse suosittelisin WS_FTP LE-ohjelmaa. Se on ilmainen ja erittäin yksinkertainen. Jos haluat vain saada nopeasti sivusi siirretyksi niin voin suositella.

    Kiitokset Petterille! Ohjelma on nyt koneella, mutta näin yksinketaiselle tuokin ohjelma vaikuttaa aika heprealta. :-\ Täytynee kuitenkin vaan sitten räpläillä sen kanssa, niin eiköhän se sitten joskus vielä siitä. Ja sitten pitäs hankkia jostain sitä kotisivutilaakin... ::) Vaikeaksi menee, mutta elämä on täynnä haasteita! ;) Yritetään.
Elämä on vain unen hennoilla laineilla kelluva kusitankkeri - Tommi Liimatta

Sami Koskinen

Kotisivutilaa on nykypäivänä liian vaikea löytää. Ainakaan kunnollista.  :( Omani sain isp:n (Elisa) kautta joten voisit tiedustella kuuluuko liittymäänne tilaa ja onko se käytössä.  :)
Suomenlinna II aivan liian harvoin

Petteri Kallanmaa

Lainaus käyttäjältä: Jasper Kaarna - 20.08.2004, 22:05:14
Ohjelma on nyt koneella, mutta näin yksinketaiselle tuokin ohjelma vaikuttaa aika heprealta. :-\ Täytynee kuitenkin vaan sitten räpläillä sen kanssa, niin eiköhän se sitten joskus vielä siitä.

Jos nyt lukisit ne MBnetin käyttöohjeet, joiden linkin minä tuohon edelliseen viestiini laitoin... ;)

No tässä se nyt vielä:
http://www.mbnet.fi/jutut/perusohjelmat/wsftp/ohjeet.html

Oksanen

FateBackilla on paljon kotisivu tilaa ja sittenhän on näitä myös aika hyviä kotisivu tilaa antavia mm. Yahoo... :beer:
siinä oli joitakin kotisivu vinkkejä...  :)

Sami Koskinen

Lainaus käyttäjältä: Joni. M Oksanen - 21.08.2004, 09:02:47
FateBackilla on paljon kotisivu tilaa ja sittenhän on näitä myös aika hyviä kotisivu tilaa antavia mm. Yahoo... :beer:
siinä oli joitakin kotisivu vinkkejä...  :)

Näissä on mainoksia ja ovat joskus melko hitaita sekä niissä on melko paljon rajoituksia.
Suomenlinna II aivan liian harvoin