Lainaus käyttäjältä: Ilves Valta - 07.04.2025, 20:22:25 Onhan hinnanalennuksia ennenkin Tallinkin puolelta myydessä nähty, esim. Superstar myytiin reilulla kirjanpidollisella tappiolla ja siitä jouduttiin vielä maksamaan rahtaus ostajalle melkein vuoden ajan. Lisäksi nyt tilanne on vielä eri, kun Tallinkilla oli neljä laivaa makuutuksessa vailla töitä tai rahtaajaa. Väittäisin, että tässä tilanteessa Tallinkin oli pakko myydä jos joku oli valmis ostamaan.
Lainaus käyttäjältä: Ilves Valta - 02.04.2025, 21:55:18 Kiinnostavaa, että ostaja oli juuri Irish Ferries jolla – jos oikein muistan – oli myös osto-optio Starin rahtaussopimuksesssa. Onko niin, että IF tarvitsikin laivaa enemmän kuin ajatteli ja ostivat kuitenkin... vai niin, että alkuperäisen sopimuksen pyynti oli IF:lle liian korkea, ja palauttamalla laiva Tallinkille hetkeksi saatiin omistaja myymään se halvemmalla?
Lainaus käyttäjältä: Mika Honkonen - 04.03.2025, 17:11:03 Nyt on marinetraffic:in ilmestynyt spirit of Tasmania V. Meneeköhän alus vielä kuiville tarkastuksiin vai suoraan merikokeille ? Hinaaja Leo ilmeisesti ei kärsinyt vakavasti tuossa turmassa.Näyttää lähtevän suoraan merikoeajolle. Pilotonlineen on ilmestynyt lähtöennakko merelle ensi viikon maanantaille. Alustava paluuennakko sitten ensi viikon lauantaille.