Rumimmat laivat

Aloittaja Gallet, 06.12.2004, 22:05:26

« edellinen - seuraava »

Miran Hamidulla

Tuosta aluksesta on keskusteltu täällä laajemminkin:
http://www.fcbsweb.com/forum/index.php?topic=4259.0
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Risto Brzoza

I must join Aleksi and Miran in saying that Knossos Palace (and all her sisters ships) are very fine looking vessels.

I saw her at Piraeus and Iraklion and also I saw her underway at speed.
What a view !



Timo Selkälä

Olen matkustanut Knossos Palacella ja voin sanoa että vaikka sillä onkin hiukan kulmikas ulkomuoto, se oli silti vauhdikkaan näköinen - sillä se on kaunis samalla tavalla kuin Finnjet. Matka oli mukava, aluksen sisustukset hyvin tyylikkäitä, sillä ne oli hiukan italialaisia (eli pelkistettyjä - ei liikaa yksityiskohtia) muotoilultaan ja kalusteiltaan. Kreikkalaisuuden toi taas miehistön jatkuvasti kiertävät siivouspartiot, joten yleiset tilat kiilsivät. Mutta, ei, ei ne rumia ole.
I am not a complete idiot. Some parts are missing.

06 / 2007 Liverpool Viking ja Ulysses.

Heli Myllymäki

No jos pitäis sanoa se laivan kuva ulkoa päin,että onko ruma vai kaunein, niin mun mielstä on aika tyhmän näkönen laiva..  >:(

Olli Tuominen

Lainaus käyttäjältä: Heli Myllymäki - 10.05.2007, 17:27:27
No jos pitäis sanoa se laivan kuva ulkoa päin,että onko ruma vai kaunein, niin mun mielstä on aika tyhmän näkönen laiva..  >:(

Nyt en kyllä oikein ymmärtänyt  ???

Juhani Mehto

Tämä menee ehkä jonkun mielestä pyhäinhäväistykseksi, mutta kun nyt kerta puhutaan autolautoista, niin en ole koskaan pitänyt Serenadesta ja Symphonysta. Sisältä ovat ihan ok, mutta ulkoa... ei todellakaan.
Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ammentaa.

<- Chios Luckin kuva Marinetrafficissa
Lisää laivakuvia täällä.

Niko Viirret

Ehdottomasti Galaxy!

Kalevi Lehto

Lainaus käyttäjältä: Niko Viirret - 16.05.2007, 18:50:50
Ehdottomasti Galaxy!

No joo, tähän voin kyllä yhtyä tuon kyseisen laivan naurettavan sirkusmaalauksen osalta. Voisi se musta silti olla suht' tyylikäskin laiva esim. Siljan väreissä.
Laivamatkailua Suomen Turusta jo vuodesta 1964

Kari Liimatainen

Autolautoista puhuttaessa rumimmat IKINÄ rakennetut laivat olivat m/s Viking Saga ja m/s Viking Song, ja varmaan Viking Linekin tajusi lopulta virheensä, nuo uudemmathan ovat ihan asiallisia.
Risteilty: M/s Vision of the Seas 22.-26.7.09 (Grand Suite), M/s Norwegian Jade 24.-29.10.15. (MiniSuite).M/s Norwegian Epic 23.-30.10.16 (Large Balcony), M/s Norwegian Epic 22.-29.10.17 (Family Balcony), M/s Carnival Horizon 5.-13.6.18 (Balcony), 28.10-5.11.19 M/s Celebrity Reflection (Concierge Class).

Kalle Id

Tai sitten syy on se että nuo (ja Viking Sally) olivat Rederi Ab Sally:n viimeiset Vikingin liikenteeseen rakennetut laivat... :deal: Ja vaikka nuo kaksi kieltämättä näyttivät iaka hirveiltä Vikingin väreissä niin Regina Baltica on nykyisessä värityksessään oikeastaan aika nätti.

Kille

Lainaus käyttäjältä: Niko Viirret - 16.05.2007, 18:50:50
Ehdottomasti Galaxy!
Minä en itse oikein näe Galaxyssa mitään "erikoista" joka saisi minut syttymään sille se vain on ihan tavallisen ja tylsän näköinen ja tuntuu kuin sitä suunnitellessa ei olisi otettu mitään riskejä vaan menty sieltä mistä aita on matalin (sama myös Romantika ja Victoria) . Toisaalta taas toiset tykkää yksinkertaisesta peruspaketista. ;D

Toni Pitkänen

hei sipsutteliat!  :D kaikki alukset ei oo risteiliöitä mihin mennään kylpemään graavilohessa vaan ne on työpaikkoja joiden tarkoitus ei oo miellyttää silmää

Timo Selkälä

Lainaus käyttäjältä: Toni Pitkänen - 23.05.2007, 16:58:17
hei sipsutteliat!  :D kaikki alukset ei oo risteiliöitä mihin mennään kylpemään graavilohessa vaan ne on työpaikkoja joiden tarkoitus ei oo miellyttää silmää
Hitto. Ja minä kun näköjään olin käsittänyt että graavilohi on ruokaa... No, voin sanoa että omista työpaikoistani kaksi ovat olleet ihan nättejä, vaikka eivät risteilijöitä olleetkaan. Kyseessä tietenkin Styrsö ja Superfast VIII. Muitakin nättejä rahtialuksia löytyy, kuten United Express ja sisaret. Eikä Fennica ja jotkut noista offshorealuksistakaan aiheuta oksennusreflexejä... Eli vaikka Sten A Olsson kommentoikin että aluksen kauneus löytyy kirjanpidosta, niin poikkeuksiakin tähän ajatteluun löytyy.
I am not a complete idiot. Some parts are missing.

06 / 2007 Liverpool Viking ja Ulysses.

Wirrankosken Rami

Lainaus käyttäjältä: Toni Pitkänen - 23.05.2007, 16:58:17
hei sipsutteliat!  :D kaikki alukset ei oo risteiliöitä mihin mennään kylpemään graavilohessa vaan ne on työpaikkoja joiden tarkoitus ei oo miellyttää silmää

Kenties viikon paras? ::) ;D ...varsinkin tuo aloituslause ;) Tänne pitäisi perustaa jokin erityinen palkintokomitea, vai mitä? ::)

x25

Ei noi kaikki alukset oo rumia. Ainakaan mun mielest. Ei ne oo rumia, ne on laivoja ja ihan hyviä. ainakin mun mielestä.