Merenkulku > Laivakuvaaminen

Mitä filmiä käytätte?

(1/2) > >>

Antti Ruusu:
Kyselisin vaan, että mitä filmiä käytätte? Itse käytän Fujin superia 100:sta. Luulen että 100:sta käytetään aika vähän toisin kuin 200:sta ja 400:sta. (niille jotka eivät teidä mitä nämä 100 ja 200 ovat niin ne tarkoittavat filmin valoherkkyyttä esim. 200:nen on valolle herkempää kuin 100:nen, mutta 100:sen kuvat on vähemmän rakeisia kuin 200:sen tai sitä isommat)

laivat:
Yleensä käytän joko Fujicolor superia, Agfaa tai Kodakia riippuen siitä, mikä on tarjouksessa. Herkkyteenä käytän 400:sta (200:sta tai pienempää vain, jos 400:sta ei ole saatavilla). Onko kenelläkään kokemuksia 800:sta? Millaisia kuvia sillä saa?

Heikki Helen:
Mun sivuillani on Finnjetin ja Suomenlinnan uusin kuva 800:lla otettuja. Eli sellaisia kuvia sillä saa...

Eerik Laine:
Itse pyrin käyttämään hyväksi havaitsemaani 400:n filmiä.  8) Toisaalta en kieltäydy ottamaan kuvia esim 100:llakaan, mutta nelisatasta pyrin käyttämään kun mahdollisuus on! Ja merkkinä käytän myös Fujia, mutta ei sekään niin kölin päälle ole....  :o

Arttu Laaksonen:
Fujin 100:sta mäkin tossa pokkarissani pääasiassa käytän. Toisessa kamerassa on nyt Fujin 400:sta sisällä ja olen aatellu sitä kokeilla tuossa pokkarissakin. 200:sta en kyllä aio enää käyttää, ennen käytin näet aina Anttilan kestotarjousta eli 3 Agfan 200:sta 30mk mutta mielestäni 100:lla tulee parempia kuvia.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta