Markkinointi ja Mainonta -lehden ja Taloustutkimuksen vuosittainen Tuotemerkkien arvostus 2003 -tutkimus on julkaistu. Seitsemättä kertaa tehdyn tutkimuksen kärki on tänäkin vuonna Sininen.
1. sijan jakoivat Fazer ja Fazerin sininen
Silja Line löytyy sijalta 85. Muita suomalaisia varustamoita ei tältä listalta löydykkään.
Kaupoista Citymarket (66.), K-ruokakaupat (74.) sekä S-market (77.) olivat arvostetumpia kuin Stockmann (80.)
Lista kokonaisuudessaan osoitteessa:
http://markkinointimainonta.talentum.com/pdf/brandit.pdf
Täällä ykkönen on Google
Silja löytyy sijalta 24 ja Viking Line sijalta 30
Koko lista löytyy ->
http://markkinointimainonta.talentum.com/pdf/netti.pdf
41.Sloggi
Lainaus käyttäjältä: Antti Väyrynen - 30.10.2003, 18:43:18
41.Sloggi
Marimekko ja Sloggi jaetulla 41. sijalla, tekstiiliteollisuutta kumpikin, mutta ???