Silja Symphony 30.6-2.7

Aloittaja Aki Sorsa, 07.07.2009, 14:43:06

« edellinen - seuraava »

Aki Sorsa

Tässä muutamia laivakuvia Silja Symphonyn risteilyltä 30.6-2.7. Klik. Nämä ovat ensimmäiset järrkärillä otetut laivakuvani,koska täältä pohjoisesta on vähän turhan pitkä matka Helsinkiin. :( Toivottavasti tykkäätte!

Teemu Pohjalainen

Lainaus käyttäjältä: Aki Sorsa - 07.07.2009, 14:43:06
Tässä muutamia laivakuvia Silja Symphonyn risteilyltä 30.6-2.7. Klik. Nämä ovat ensimmäiset järrkärillä otetut laivakuvani,koska täältä pohjoisesta on vähän turhan pitkä matka Helsinkiin. :( Toivottavasti tykkäätte!

Ihan hyviä kuvia on, mutta vesileimaukseen ja kuvan koon muokkaukseen suosittelen tällästä ilmaista ohjelmaa:
http://www.faststone.org/FSResizerDetail.htm

Aki Sorsa

Saako tuolla kaikki kuvat kerralla muutettua ym..

Teemu Pohjalainen

Lainaus käyttäjältä: Aki Sorsa - 07.07.2009, 20:21:12
Saako tuolla kaikki kuvat kerralla muutettua ym..
Joo saa vaikka eri kansioistakin ja tulee hyvä laatuisia. Itse käytän.

Aki Sorsa

Lainaus käyttäjältä: Teemu Pohjalainen - 07.07.2009, 20:33:47
Joo saa vaikka eri kansioistakin ja tulee hyvä laatuisia. Itse käytän.

Kiitos, pitääpä ensi kerralla kokeilla.

Joonas Vähämäki

Hyviä kuvia. Island Sky näemmä ollut Helsingissä josta siirtynyt Tukholmaan. Itse kuvasin ko. laivan herkullisen läheltä omasta hotellihuoneesta 2.7. aamulla.


Aki Sorsa

Lainaus käyttäjältä: Joonas Vähämäki - 07.07.2009, 21:22:55
Hyviä kuvia. Island Sky näemmä ollut Helsingissä josta siirtynyt Tukholmaan. Itse kuvasin ko. laivan herkullisen läheltä omasta hotellihuoneesta 2.7. aamulla.



Näitkö Crystal Symphonya satamassa?

Joonas Vähämäki

Lainaus käyttäjältä: Aki Sorsa - 07.07.2009, 21:41:02
Näitkö Crystal Symphonya satamassa?

En nähnyt, risteilyaluksista ainoastaan tuo Island Sky, Visions Of The Seas, todennäköisesti Celebrity Constellation (en nähnyt nimeä, mutta aikataulu ja reitti täsmäisi ko. alukseen), MSC Opera, Sea Cloud II ja jokin Aidan alus tuli nähtyä. Eli aika heikko saldo noin monen päivän reissulle.

Edit: ainiin, ja toki Grand Voyager vielä paluumatkalla Helsingissä.