Isot avatarit

Aloittaja Vesa Vepsäläinen, 01.02.2003, 11:54:04

« edellinen - seuraava »

Vesa Vepsäläinen

Täällä on joillakin käyttäjillä aika isoja kuvia avatareina...hienojahan ne pääosin, mutta foorumin luettavuuden kannalta olisi kiva jos voisitte niitä esim. pienentää kuvankäsittelyohjelmalla. Kiitos.

Joni Huopana

Onko nyt sopiva? ;)

Heikki Kautiainen

#2
avatari? jopas on outo nimi. mut toi kuva mikä tuos profiilis on ni ei se kovin iso kaikil oo.

Pekka Laakso

Lainaus käyttäjältä: veppis - 01.02.2003, 11:54:04 Täällä on joillakin käyttäjillä aika isoja kuvia avatareina...hienojahan ne pääosin, mutta foorumin luettavuuden kannalta olisi kiva jos voisitte niitä esim. pienentää kuvankäsittelyohjelmalla. Kiitos.
Taisit nähdä silloin kerran, ku mulla oli pari sekuntia sellanen jättikuva siinä.  ;D
Copyright © 2023 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.

Miran Hamidulla

No vaihdoin ton oman kuvani nyt pienempään.
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Vesa Vepsäläinen

Huomattavan ripeää toimintaa!  :o

 :)

Pekka Laakso

#6
Tiedoksi kaikille:

Miettikää ja tutkikaa tarkkaan, minkäkokoisen "avatarin" haluatte/aiotte laittaa tänne foorumiin, please.  8)
Copyright © 2023 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.

Kenny Leong

#7
No mulla ei ainakaan ole iso.....avatar. Tuli mieleen tuosta sanasta jokin haltija tai alistaja-täti. No nyt tiiän senkin sanan oikean merkityksen.

Tuo Fantaaaaaaasia on aivan sopivan kokoinen, eikö laivahullut??  8)

Pekka Laakso

Joo, tollanen on malliesimerkki siitä, minkä kokoinen avatarin pitää olla. 8)
Copyright © 2023 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.

Jaakko Ahti

#9
Toi on kyllä mun mielestä hyvä toi Kennyn "Fantasiaa"-kuva. Vaikkakin koneöljyltä tuoksuva Meloodia on edelleen mun suosikki  ;D
Jaakko Ahti

Kenny Leong

#10
Lainaus käyttäjältä: jasu - 11.02.2003, 20:58:24 ...koneöljyltä tuoksuva Meloodia on edelleen mun suosikki  ;D

Toi muuten pitää paikkansa!! Kävinkin haistelemassa sitä koneöljyn hajua kun viimeksi Melolla matkasin ja tunnelmaahan se luopi. Mutta ne rappuset kannelta toiselle...jestas.....siinä tulee kuntoiltua viikon ajalta oikein kunnolla... ;D

Pekka Laakso

#11
Nyt alkaa olla niillä, joilla on, aika hyvänkokoisia avatareja. :P ;)
Copyright © 2023 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.

Kim Granlund

eli kuva nimimerkin alapuolelle.Kaikilla on sellanen.Mä en sitä itelleni saa tai sit en vaan osaa laittaa.Voisko joku neuvoa?
käykö omalla koneella oleva kuva vai pitäiskö olla omat nettisivut?

Kervisen Lauri

#13
Eli kun meet tonne profile-juttuun, niin kun laitat siihen muistaakseni "have own pic" tms. kohtaan kuvan sijainnin netissä,
esim. oman kuvani osoite http://www.geocities.com/orionristeilyt/orion.JPG ja sitten raksitat sen kohdan siinä, niin sitten pitäisi toimia, vaikkei mun oma kuva toimi juuri nyt. (ja nyt taas toimii)
Tietääkseni (en ole varma, Arttu tiedät varmaan...) kuvan pitää olla netistä.  

Arttu Laaksonen

Jep, eli profilesta voi valita joko valmiin kuvan tai sitten jonkun oman kuvan antamalla kuvan osoitteen ja ruksaamalla sen ruudun siitä. Kuvan pitää olla netissä.

Omien kuvien koosta sen verran, että mielellään kuvat olisi maksimissaan n. 100 pikseliä leveitä. Suuremmat kuvat hidastaa foorumin toimintaa kun lataaminen kestää ja liian leveät kuvat myös sotkee aika pahasti foorumin taulukkorakenteen.
.: FAQ :.