Avatareista

Aloittaja Jasper Kaarna, 22.10.2003, 21:54:05

« edellinen - seuraava »

Jasper Kaarna

     Täällä ei siis keskustella siitä ovatko avatarit liian isoja, vaiko eivät, mutta täällä keskustellaan avatareista ylipäätään. mistä yleensä niitä hankitte? Kuinka usein vaihdatte ja miksi? Yms.
    Ja tällä hetkellä ehdottomasti mielenkiintoisin avatari löytyy Kennyltä. :thumb: Mahtava voisiko nyt sanoa kuvamanipulaatio, tuo Romantika, Viking Linen väreissä. (Eihän se ole Romantika, kun sehän on... En muista nyt sitä laivan nimeä.)
    Niin ja omani voi päätellä ihan kuvateksistä. Yleensä yritän sanoa tekstissä jotakin muutakin, kuin vain laivan nimen, esim. jonkun totuuden. Eikö Pearl of Scandinavia muka ole ''todellinen helmi?'' (Nimensä mukaisesti...)
Elämä on vain unen hennoilla laineilla kelluva kusitankkeri - Tommi Liimatta

Matti Kauppinen

No avatterien koosta sanon näin moden ominaisuudessa, että max koko sille 200x200 pikseliä. Joillakin on täällä käytössä turhan isoja avattaria ja olisi toivottavaa, että nämä kyseiset herrat pienentäisivät ne ainkin tuohon mainitsemaani kokoon. ;)

Petteri Kallanmaa

Lainaamistä yleensä niitä hankitte?
Kaikki avatareissani olleet kuvat ovat itse ottamiani ja niitä on tullut kuvankäsittelyohjelmalla hieman muokattua.

LainaaKuinka usein vaihdatte ja miksi?
Ainankin kerran viikossa, koska vaihtelu virkistää ;)

Heikki Helen

200 pikseliä on hyvä leveys ja mielestäni sopiva yläraja... korkeussuunta ei oo niin tärkeä, mutta joku kohtuus siinäkin... Matin mainitsema 200 x 200 ois ihan hyvä raja...

Itse kannan edelleen ensimmäistä avataria tässä foorumissa ja se on itse ottamani (eli toi kuva on ollu mulla avatarina jo yli 2 vuotta, kerran suurennettu välillä)... en tiiä mitkä on säännöt tosta avatarien ottamisesta muualta, kuin mihin on lupa, mutta käsittääkseni se ei ole kuiteskaan laillista...
Nykyään yli 1200 alusta ja 1600 kuvaa ---> http://www.hhlweb.org

Miran Hamidulla

Noin 200:a olen itsekin suosinut enimmäisleveytenä. Mitä noihin avatarien lainauksiin tulee, niin kukin lainatkoon omalla vastuullaan.
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Väyrysen Antti

#5
Tämä tuli kietaisua jostain hentai xxx -manga saitista. Samoin se edellinen, joka sai huutia varsin nopeasti. ._.

Ei minua ainakaan isot kuvat häiritse.^^

Chibi on yleensä purittii, mutta ei se sitä tarkoita, ettei ookikin voisi olla.
-Vanhempi merenkulun harrastaja, Itämeren ferry-asiantuntija, merenkulun huippuosaaja, kuljetusalan ammattilainen ja VIP SILVER (Asiantuntemus ja ammattitaito kilpailukykyisiä myös kansainvälisellä tasolla)-.
FAKTAT: 1) Foorumilla meno on epävakaa ja sen tietää ja selviää vain tulevaisuus.

Miran Hamidulla

Vievätkö Viking Linen väreihin värjätyt "ei-Vikingit" mielenkiinnon muista avatareista? :o
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Matti Kauppinen

Lainaus käyttäjältä: Antti Väyrynen - 24.10.2003, 19:55:46
Ei minua ainakaan isot kuvat häiritse.^^

Isoissa avatarissa on vain se vika, että niitä on hidasta ladata jollain hitaammalla esim. modeemiyhteydellä. Joten pyritään pitämään se avattaren koko siellä max. 200 pikselissä.

Joni Huopana

Itse ottamiani kuvia olen tähän saakka käyttänyt. Olen pitänyt koon tuossa 130-150 pikselin paikkeilla.

Jos halutaan pitää latausajat kurissa, pitäisi puhua paremminkin tiedostokoosta kuin kuvan mitoista. Esimerkiksi Silja Europa -avatarini on 1,4 kilotavua. Aiempi, Gabriellan ahterikuva oli hieman alle kolme kiloa.

Mikäli vaikka kymmenen viestin keskustelussa jokaisella on parin kilon avatar, siitä tulee 20 kilotavua, jonka latausajan omalla yhteysnopeudellaan voi jokainen itsekseen laskeskella (jos haluaa :D).

Pekka Laakso

#9
Lainaus käyttäjältä: Miran Hamidulla - 25.10.2003, 00:31:18
Vievätkö Viking Linen väreihin värjätyt "ei-Vikingit" mielenkiinnon muista avatareista? :o
Nyt ne ovat vielä ihan ok, mutta jos kilpailu Viking Line -muunnosavatareilla jatkuu, niin mielenkiinto muihin voi lopahtaa. ;)

Nyt sain hieman näyttävämmäksi (suurempia en aio pistää)  tuon oman avatarini. Se kyllä varmasti vaihtuu kohtapuolin johonkin muuhun... :)
Copyright © 2023 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.

Vesa Vepsäläinen

Tällä foorumilla on kyllä sallittu aika suuret avatarit, monilla muilla foorumeilla niiden koko on rajoitettu paljon/jonkin verran pienemmäksi.

Laivojen kuvia on tietysti vähän nihkeää tiirailla postimerkin kokoisista kuvista, joten ihan ymmärrettää toisaalta.

Kenny Leong

#11
Joo toi on vähän suhteellista mikä ois se ihannekoko...riippuu vähän kuvastakin jne jne. Tämän hetkinen avattareni on mun mielestä "vähän liian iso" mun mielestä siis 8) mut muuten ei oikein näkis mitä siin onkaan.
Käytän aina omia avattaria, eli teen ne itse yleensä omista kuvakokoelmista ja yhtä avatarta ei jaksa aina pitää kauaa tai no riippuu vähän fiiliksistä.
Joskus on kiva laittaa avattareksi jotain ihan muuta kuin laivaa eli vaikka lentokone ;D

Pekka Laakso

Pakko myöntää. että nyt Jonilla on kyllä hieno avatar. 8) :thumb: ::)
Copyright © 2023 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.

Vesa Vepsäläinen

Minusta taas tuo Kennyn avatar (kuva koirasta) on todella hellyttävä. Tulee aina hyvä ja iloinen fiilis kun sitä katselee.  :)

Jasper Kaarna

#14
Kennyllä tosiaan on hauska. :) Mulla on ''vähän'' omalaatuinen...
Elämä on vain unen hennoilla laineilla kelluva kusitankkeri - Tommi Liimatta