Kiinnostavat ja vähemmän kiinnostavat TV -ohjelmat... ?

Aloittaja Jasper Kaarna, 22.05.2004, 21:07:41

« edellinen - seuraava »

Jasper Kaarna

     Mitkä TV -ohjelmat kiinnostaa, mitkä ei?
    Itse olen aina ollut melkoisesti TV:tä ja sen ohjelmia vastaan, olen edelleen sitä mieltä, että TV:stä tulevat ohjelmat ovat melko pitkälti puhdasta scheisseä. Jääkiekko- ja jalkapallomatsit tulee katottua, kun on MM- tai EM -kisat, ei Veikkausliigaa tai SM -liigaa. Joskus katson joitain elokuvia, en usein. Ja jotkut dokumentit ovat mielenkiintoisia, esim. kerran tuli sellainen, että köyhille puolalaisille lapsille oltiin annettu viikoksi videokamera, jotta he voisivat kuvata sillä omaa elämäänsä. Myös eilen ja toissapäivänä tuli kaksiosainen dokumenttioloinen elokuva, jossa käytiin sotaoikeudenkäyntiä II Maailmansodan jälkimainingeissa, eräästä Natsista.
    Dawson's Creek, Frendit, yms. ovat syvältä...
Elämä on vain unen hennoilla laineilla kelluva kusitankkeri - Tommi Liimatta

Jani Nousiainen

mulla näkyy aika monta kanavaa (satoja). Eniten tulee katottuu Discoveryn kanavia (dv, ng, adv...). Elokuva kanavien tarjonta on heikentynyt viime vuosina. Tulee hyvin paljon leffoja joista ei ole kukaan kuullu, eikä tule kuulemaankaan. Eurosport ja RAI sport tietenkin tulee katottuu. Suomen kanavilta ei tule juurikaan uutisia enempää katottua , joskus joku hyvä leffa, jos sellanen sattuuu tulemaan.
Matkustajalaivat.com

Tulevaa: Viking XPRS 15-16.8 St. Ola 16.8 Ionis 16.8 Viking XPRS 18.8 Baltic Princess 19-20.8 VikingGrace 20-21.8

Miran Hamidulla

Katson tv:tä suhtvähän, mutta ensi kuussa tulee joka toinen vuosi syntyvä tilastopiikki, kun jalkapallon em-kisat pyörähtävät käyntiin. Muutoin katson tv:stä lähinnä Suomen futismaaottelut(joita televisioidaan törkeän vähän :finger: ), Mestareiden liigaa(+ muita kansainvälisiä seurajoukkueiden cup-kilpailuja), Veikkausliigaa, lätkän mm-kisoja sekä sm-liigan pudotuspelit. Formulat ja dopingin pilaama "yleisturhailu" ei voisi vähempää kiinnostaa... Tv-sarjoista tulee seurattua enää 24:ä ja Kotikatua. Näistäkin jälkimmäisen taso on romahtanut, niin paljon, että ei varmaa kauaa tule enää sitäkään seurattua. Salkkareita sekä Kauniita ja Rohkeita + muita päivittäisiä saippuaoopperoita en katsele minuuttiakaan. Niin suurta scheisseä ne ovat. Hyviä dokumenttejä tulee myöskin katsottua, jos sellaisen sattuu huomaamaan. Esimerkiksi viime sunnuntainen dokumentti Neuvostoliiton jääkiekkomaajoukkueen viimeisestä superketjusta oli todella loistava(katsoiko kukaan?).
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Aleksi Viskari

Lainaus käyttäjältä: Miran Hamidulla - 22.05.2004, 22:28:38
Esimerkiksi viime sunnuntainen dokumentti Neuvostoliiton jääkiekkomaajoukkueen viimeisestä superketjusta oli todella loistava(katsoiko kukaan?).
mä katoin...olihan se ihan katsottava,mutta siinä annettiin aika negatiivinen kuva Neuvostoliiton ja nykyisen Venäjän valmentaja Tichonovista(venäläisittäin...) ...eikä siinä kyllä liioin näytetty niitä Neuvostoliiton otteluita...mutta dokumentin tarkoitus ei kyllä ollutkaan esittää Neuvostoliiton pelilillisiä taitoja vaan millaista sen aikainen neuvosto-valmennus oli...

Wirrankosken Rami

vähän, todella vähän, uutisia ja joitain leffoja - sarjoja ei nimeksikään. Luultavasti katselu loppunee kokonaan kun pitää siirtyä johonkin hemmetin "tikiteeveeaikaan"...