Merenkulku > Laivakuvaaminen

Matta vai kiiltävä pintaisia kuvia?

<< < (3/4) > >>

Kenny Leong:

--- Lainaus käyttäjältä: Wirrankosken Rami - 19.02.2003, 21:06:56 ---Itse olen jälleen siirtynyt kiiltäväpintaisiin - käytyäni vieraissa, eli mattapuolella...Kyllä kiiltäväpintaiset ovat jotenkin "parempia" mutta käpälöintiä ne eivät todellakaan kestä - kuten ei moni muukaan juttu.. ;)

--- Lainaus päättyy ---

Ettei vaan perjantaifiilis ois vallannut mieltä 8) ;) vaikka on "vasta" torstai....eiku keskiviikko....what ever 8)

Juu onhan ne kiiltävät paljon eloisampia kuin mattapinnat  :)

Pekka Laakso:
Hehe, Kenny se aina keksii parhaimmat jutut... ;D 8)

Mä suosin kiiltäväpiintaisia kuvia. Ne näyttävät hyviltä ja jos niitä skannaa, nii jälki on parempaa kuin mattakuvilla. Oikeastaan mattakuvat on ihan p...stä. ;)

Mamba:
Jos sallitte maallikon heittää väliin kysymyksen: Kuinkas paljon on harrastuksessanne käytössä digitaalikameroita? Luulisi niiden käytössä olevan tiettyjä hyviä puolia...
Toisaalta kunnon järjestelmädigikamerat maksaa aika pirusti - ehkä molempi parempi?

Miran Hamidulla:
Itse luotan enemmän normaaleihin järkkäreihin. Tosin voisihan digikamera olla ihan hyvä "apukamera" tavallisen kameran rinnalla.

Matti Kauppinen:
Itse luotan myös tavalliseen järjestelmäkameraan, jolla olen ajatellut pärjätä vielä muutaman vuoden verran.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta