Matta vai kiiltävä pintaisia kuvia?

Aloittaja Matti Kauppinen, 28.02.2002, 22:16:26

« edellinen - seuraava »

Pekka Laakso

Mä olen tullut siihen tulokseen, että pidemmän päälle tollanen kallis digijärkkäri tulisi edullisemmaksi vaihtoehdoksi kuin normaali filmillä kuvaaminen. Toivoen vaan, ettei tekniikka tuu kehittymään nii hirveen nopeasti. ::)
Kuitenkin tässä ollaan kuvattu vielä toistaiseksi tavallisella vuonna 1997 hankitulla järkkärillä. :)
Copyright © 2023 Hölynpöly. Kaikki oikeudet pidätetään.

Arttu Laaksonen

Lainaus käyttäjältä: Mamba - 28.02.2003, 23:28:24 Jos sallitte maallikon heittää väliin kysymyksen: Kuinkas paljon on harrastuksessanne käytössä digitaalikameroita? Luulisi niiden käytössä olevan tiettyjä hyviä puolia...
Toisaalta kunnon järjestelmädigikamerat maksaa aika pirusti - ehkä molempi parempi?

Mä käytän digikameraa. Suurin etuhan siitä on se, että vaikka alkumaksu on iso, niin sitten ei tule enää niitä filmikuluja. Kamera mulla on nyt ollu n. 8kk ja sinä aikana oon ottanu lähes 6000 kuvaa, joten filmikulut ois tullu aika suuriks. Toisaalta tuskin oisin filmin kanssa niin paljoa kuvannut.

Seuraava askel on kyllä kunnon digijärkkäri, mutta niiden hinnat on vielä ihan liian korkeita.
.: FAQ :.

Kenny Leong

Ostaisin kunnon digijärkkärin mut kun ne on niin julmetun kalliita jos haluaa hyvän jolla kuvata pitkään eikä taas vaihtaa vuoden parin jälkeen uuteen. Toistaseksi pysytään vanhoissa systeemeissä.