Merenkulku > Laivakuvaaminen

Georg Otsia saattelemaan?

(1/2) > >>

Mikko Pätäri:
Soittelin tuossa satamaan päin, ja kuulin, että Georg Ots lähteekin vasta kello 12 "viimeiselle" matkalleen.
Joten, itse ainakin aion painella Hernesaaren jäähallin kupeeseen surkean kameravarustukseni kera. Jos jollakulla on kiinnostusta/ehtii tulla myöskin, niin voi toki soittaa taikka tekstata...050-3795036

Jaakko Ahti:
Hitto kun mun pitää olla täällä maalla kun on joulu -> muuten mä olisin tullut heti sinne "Tallinnan laivojen kuvauspaikalle".
Varmaan kaikki sattui näkemään aamun Hesarista sen Georg Ots -jutun. Kyllä huomas että oli taas suomikaljaturisti/pärnukylpylämummut matkalla kun siinä haastatelluilta matkustajilta tuli kommenttia "että eikai tässä nyt mtään ihmeellistä ole kun tää laiva jää liikenteestä pois..."
Mutta varmaan siinä saattaa olla jotain perää kun kapteeni kehui, ettei Otsin neuvostotekniikka ole ikinä pettänyt kun se on nin yksinkertaista. Ehkä, eikös ladaankin voi tehdä varaosan jääkaapin tekniikasta ;) Noh, anteeksi... Mutta in reality varmaan pitää paikkaansa se, että Otsin tekniikka on yksinkertaista joten se ei aiheuta ongelmia.
Tuossa lehtijutussa se Mehtonen itsekin jo vilautteli, että Ots tultaisiin mahdollisesti näkemässä lähi-idässä tai merenkurkussa (..."mikäli huhuihin on uskomista"...)

Arttu Laaksonen:
Aijai, olisin kyllä tullut jos olisin tän jutun lukenut aiemmin, olis ollut kiva saada siitä kuva vielä valkoisena...nyt harmittaa...

Mikko Pätäri:
Ette menettäneet yhtikäs mitään, nimittäin eipä näkynyt Otsia-ei ainkaan länsisatamassa! Palelin Hernesaaressa n. 11.30-12.30, ja loppuvaiheessa aloin jo kiroilla lämpimikseni:) Nordlandia oli yksin länsiterminaalissa, eikä mitään liikennettä näkynyt muuallakaan, aivan kuollutta. Lienee sitten lähtenyt aiemmin...:(

laivat:
Harmi ettet saanut kuvattua Georg Otsia viimeiselle matkalle lähdössä. Itse kävin kuvaamassa Otsin lauantaina ja silloin se lähti noin 8.55.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta