Hanseatic

Aloittaja Kenny Leong, 10.07.2001, 15:02:38

« edellinen - seuraava »

Kenny Leong

Kuka menee kuvaamaan sitä torstaina?? Vai tuliko se torstaina.. ???.ei ainakaan kuulemma tänään tiistaina ainakaan.

laivat

#1
Hanseatic ei tule enää tänä kesänä Helsinkiin. Se kävi viimeisen kerran Helsingissä viime torstaina.

Kenny Leong

#2
No voi &&%"%¤½!!!!!!?))(#%!½¤¤"!¤%"! :'(

Se siis oli viime torstaina eikä tulevana eli huomenna...harmi.

Aleksi Lindström

#3
No siinä nyt ei oo mun mielestä edes paljon kuvattavaa. Typerän näköinen purkki!   :o

Kenny Leong

#4
Aleksi on laivarasisti!!!! ;D :P

Mun mielestä Hanseatic on ihan persoonallisen näköinen pikku risteilijä!!!

Heikki Helen

#5
Olen samaa mieltä. Munkin mielestä Hanseatic on ihan hienon näköinen...
Nykyään yli 1200 alusta ja 1600 kuvaa ---> http://www.hhlweb.org

Miran Hamidulla

#6
Olen samaa mieltä Kennyn ja Heikin kanssa. Hanseatic on hauskan näköinen tyylikäs pieni risteilijä. Se tuo etäisesti mieleen Delfin Cruisesille 90-luvun alkupuolella tehdyt laivat. Itselläni jäi myös kuvaamatta tuo Hanseatic, mutta onneksi sain pikkusiskoni suostuteltua kuvaamaan sen. ;D
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Kenny Leong

#7
Pikkusiskon?? Oletko aivopesemässä häntäkin?? ;D :D ;)

--->no mutta sehän on vain positiivista :D

Miran Hamidulla

#8
En oo aivopesemässä, koska tuonkin kuvan ottaminen oli kauheen suostuttelun suuruinen urakka, ja Noordamia se ei suostunut sitten millään kuvaamaan, kun se ei kuulemman jaksanut odottaa Silja Symphonyn kannella niin kauan aikaa, että laiva ajais Noordamin ohi, että se siitä pikkuhirv...siskon laivaharrastuneisuudesta. ;)
Laivakuviani + muita kuvia

19.10 Stena Europe, 24.10 Stena Adventurer, 24.10 Ulysses, 26.10 Stena Superfast VII, 26.10 European Causeway, 27.10 Stena Mersey, 28.10 Superstar

Thomas Sundbäck

Tuli tässä vain mieleen kummastakin saman varustamon laivasta, eli Bremenistä ja Hanseaticista, eli missä olisi paras paikka kuvata kun ovat liikkeellä, jossakin Suokin tietämilläkö? Mitään hajua siitä miten liikkuvat?