Kuvakikkoja

Aloittaja Oksanen, 03.05.2004, 20:41:10

« edellinen - seuraava »

2709

Erittäin hyvin tehty muokkaus, huomattavasti parempi kuin aito, ja mikä parasta, ei elukoita. :beer:

Miikka Laitala

Menneet: Silja Symphony 18.-20.2( Promenade), Nordlandia 22.3( kansipaikka), Silja Symphony 1.-3.5(A), Silja Europa 14.-15.6 (A), Silja Serenade 20.-22.6(A), Gabriella 26.-28.7(LUX),
Viking XPRS 14.7 (Kansipaikka)

Tulevaa: Syksyllä Galaxy, ehkä mariella, norsu ja varmaan Sere/symppi

Sergei Pennonen

Aika hyvä muokkaus !!  :beer:

Teemu K.


Miikka Laitala

No... Paintilla kun kyhään noita.. :-X
Menneet: Silja Symphony 18.-20.2( Promenade), Nordlandia 22.3( kansipaikka), Silja Symphony 1.-3.5(A), Silja Europa 14.-15.6 (A), Silja Serenade 20.-22.6(A), Gabriella 26.-28.7(LUX),
Viking XPRS 14.7 (Kansipaikka)

Tulevaa: Syksyllä Galaxy, ehkä mariella, norsu ja varmaan Sere/symppi

Jussi Littunen

Tallink on laajentanut Shuttle- brändiään:  ::)

Uusi Shuttle!

Sergei Pennonen

Aika hyvä, mutta esim. ton "Tallink" -tekstin oisit voinut tehdä vähän huolelisempaa. Ja noi neljä raitaa ovat liikoja, minusta niitä ei tarvita siellä. Muuten  :beer:

Kalle Id

Avatarinani jo pari päivää ollut modernisoitu versio Rosellasta: Viking RSLL.

Joku muistaakseni joskus ehdotteli Rosellan tulevaisuutta käsittelevässä ketjussa, että aluksen ulkonäköä pitäisi modernisoida... tuossa siis oma näkemykseni asiasta.

Jussi Littunen

#278
Lainaus käyttäjältä: Seppo Pennonen - 06.03.2008, 22:15:13
Aika hyvä, mutta esim. ton "Tallink" -tekstin oisit voinut tehdä vähän huolelisempaa. Ja noi neljä raitaa ovat liikoja, minusta niitä ei tarvita siellä. Muuten  :beer:

Totta, parantelen sitä ja julkaisen lähiaikoina. Mutta tässä toinen "Shuttle":  ::) Vähän pienempää kaliperiä, tosin...

LINKKI

Sitten vielä kysymys tuon valkean värin lisäämisestä:

Miten muutatte esim. Siljan siniset raidat valkoiseksi. Esimerkiksi Kenny Leong on poistanut Galaxyn pilvilinnat oikein hienosti  :thumb: Mutta miten vältät, ettei valkoisesta pinnasta tule laikukas ja erisävyisinen?


Ps. Mikähän minua tuossa Shuttle- brändin laajentamisessa oikein viehättää  ;D


Kristian Lampio

Lainaus käyttäjältä: Oskari Littunen - 07.03.2008, 19:52:08
Ps. Mikähän minua tuossa Shuttle- brändin laajentamisessa oikein viehättää  ;D
Sama täällä. Aina kun yritän muokkailla laivoja niin olen aina laittanut tuollaista vaalean vihreeä väriä kuten Symphonyyn, Nordlandiaan, Estoniaan, Silja Festivaaliin, Viking XPRS:sään jne...

Kalle Id

Lainaus käyttäjältä: Oskari Littunen - 07.03.2008, 21:40:01
Kysymys tuon valkean värin lisäämisestä:

Miten muutatte esim. Siljan siniset raidat valkoiseksi. Esimerkiksi Kenny Leong on poistanut Galaxyn pilvilinnat oikein hienosti  :thumb: Mutta miten vältät, ettei valkoisesta pinnasta tule laikukas ja erisävyisiä valkoisia?
Kennyn puolesta en osaa tietenkään vastata, mutta itse käytän useimmista piirrustusohjelmista (okei, ei ehkä Paintista) löytyvää clone brush -toimintoa. Eli ottaa kloonauksen lähteeksi poistettavan raidan ylä- tai alapuolella olevan valkoisen seinän, ja kopio sitä raidan päälle.

Lassi Liikanen

Jos Tallink pistäisi SeaWind Line-brändin vasaran alle, ja korvaisi sen Tallinkilla, tulos voisi olla tälläinen. Samassa telakoinnissa hävisi hieman ruostettakin.  ;) Muuten sanoisin itse että ihan onnistunut, lukuunottamatta Tallink-tekstiä joka ei oikein sopeudu taustaan.

Alkuperäinen versio

Kaikki tällä palstalla esittämäni mielipiteet ovat henkilökohtaisia, eivätkä edusta muita tahoja tai ole kytkösissä tämän palstan ulkopuolisiin tahoihin.

Verkkolehti Ulkomatala

Sergei Pennonen

Hienosti tehty  :thumb:

Vesa

Tallink teksti kyl hieman häritsee niinkuin jo lassi mainitsit muuten iha hyvän näköinen  :thumb:

Eero Vaskonen

Tältä olisi voinut Silja Serenade näyttää TKU-STO linjalla...

Eli kuvassa on savupiippu sininen  ;D

Tämä on aikamoinen töherrys...