Onko Mariellan kaikissa A-Hyteissä laminaattilattia?

Aloittaja Teemu K., 06.02.2008, 14:04:01

« edellinen - seuraava »

Teemu K.

Onko Mariellan kaikissa A-Hyteissä laminaattilattia?  ???

Kari Liimatainen

Lainaus käyttäjältä: Teemu Kokkonen - 06.02.2008, 14:04:01
Onko Mariellan kaikissa A-Hyteissä laminaattilattia?  ???

Osassa vain, ne on lähinnä tarkoitettu allergiasta kärsiville, muissa perinteiset matot.
Risteilty: M/s Vision of the Seas 22.-26.7.09 (Grand Suite), M/s Norwegian Jade 24.-29.10.15. (MiniSuite).M/s Norwegian Epic 23.-30.10.16 (Large Balcony), M/s Norwegian Epic 22.-29.10.17 (Family Balcony), M/s Carnival Horizon 5.-13.6.18 (Balcony), 28.10-5.11.19 M/s Celebrity Reflection (Concierge Class).

Mikko Karhu

Ne hytit ovat nimeltään A4R ja sijaitsevat kannella 5 kun taas matolliset A-hytit ovat nimeltään A4 ja löytyvät kansilta 4, 5 ja 6.  ;)

Sergei Pennonen

#3
Minä matkustin Mariellalla ja minun hyttini sijaitsi kannnella 4 ja oli kyllä A4 ja meillä oli laminaattilattia, joten ehkä joskus kaikki A4 ovat sellaiset, en ole varma, mutta luulisin näin.

Kari Liimatainen

Lainaus käyttäjältä: Seppo Pennonen - 06.02.2008, 21:11:31
Minä matkustin Mariellalla ja minun hyttini sijaitsi kannnella 4 ja oli kyllä A4 ja meillä oli laminaalittilattia, joten ehkä joskus kaikki A4 ovat sellaiset, en ole varma, mutta luulisin näin.

Voihan se tosiaankin olla niin, että siirrytään tuollaiseen "parketinnäköiseen" lattiamateriaaliin, onhan se näyttävämmän näköinen ja varmasti helpompi siivota. Kestävyys verrattuna mattolattiaan ? Suuri hyttiremonttihan on Vikingillä alkamassa, minun puolesta kokolattiamatot voisi poistaa kaikista yleisistä tiloista !
Risteilty: M/s Vision of the Seas 22.-26.7.09 (Grand Suite), M/s Norwegian Jade 24.-29.10.15. (MiniSuite).M/s Norwegian Epic 23.-30.10.16 (Large Balcony), M/s Norwegian Epic 22.-29.10.17 (Family Balcony), M/s Carnival Horizon 5.-13.6.18 (Balcony), 28.10-5.11.19 M/s Celebrity Reflection (Concierge Class).

Ville Taavitsainen

suuri hyttiremontti on Mariellalla kyllä jo ihan kunnolla käynnissä. kannella 5 keulassa oli yksi osasto sisähyttejä kokonaan suljettu mustilla muoveilla ja kun kurkki sisään niin käytävillä lojui vanhoja sängynrunkoja ja kaikkea muuta sälää. Ja tukholmassa oli ilmeisesti Isabellan jäljiltä satamalaiturilla monta siirtolavallista valkoisia sängynrunkoja. Mariellan vanhat rungot olivat kasarinruskeita. varmaan monessa hytissä oli jo jotain rempaa aikaisempinakin vuosina tehty kun huomasin että vanhan malliset yölamput oli korvattu purjeenmallisilla vaikeammin rikottavilla ja herätyspaneeli oli poistettu pöydän yläpuolelta.
Silja Serenade 23-25.3.2019

Silja Europa 29-30.3.2019

Aleksi Viskari

Lainaus käyttäjältä: Seppo Pennonen - 06.02.2008, 21:11:31
Minä matkustin Mariellalla ja minun hyttini sijaitsi kannnella 4 ja oli kyllä A4 ja meillä oli laminaattilattia, joten ehkä joskus kaikki A4 ovat sellaiset, en ole varma, mutta luulisin näin.
Juu itellä oli kanssa viimeksi Mariellalla A4 laminaattilattialla 4. kannella.
Lainaus käyttäjältä: Ville Taavitsainen - 06.02.2008, 22:32:54
...ja herätyspaneeli oli poistettu pöydän yläpuolelta.
En nyt ole ihan varma mitä tarkoitat tolla herätyspanelilla,mutta eikös Mariellalla herätys tilata siitä peilipöydän puhelimesta  ???

Ville Taavitsainen

juu, siksipä juuri sanoin että herätyspaneeli oli poistettu. nykyään nuo radion säädöt ja herätykset löytyy puhelimesta mutta joka hytissä näkyy että ikkunan alla olevassa kullanvärisessä panelliss on alunperin ollut nuo herätystoiminnot.
Silja Serenade 23-25.3.2019

Silja Europa 29-30.3.2019

Mikko Karhu

LainaaMinä matkustin Mariellalla ja minun hyttini sijaitsi kannnella 4 ja oli kyllä A4 ja meillä oli laminaattilattia, joten ehkä joskus kaikki A4 ovat sellaiset, en ole varma, mutta luulisin näin.

Pahoittelen jos annoin väärää infoa! Luin Vikingin kotisivulta että niitä olisi vain kannella 5. Aina kun varaan A-hytin varaan juuri semmoisen A4R-hytin ja se on aina sattunut olemaan minulla kannella 5, joten luulin asian olevan näin. Mutta hyvä kun tuli oikaisu!  :thumb: