Viimeisempänä tuli koettua Jumbo(747-400) Frankfurt-JFK ja JFK-München Airbus 330-300 + vanhoina tuttavuuksina A320 ja A321. Jumbolla lentämistä ihan odotti, mutta kyllä noista kahdesta jatkossa valitsisin A330:sen. Jumbo oli ikkunapaikalla istuttaessa melkoisen äänekäs, lisäksi A330 voitti sen lennon vakaudessa(voihan se tietysti johtua keleistäkin) ja penkkien mukavuudessa. Lufthansan A330:sessa oli vieläpä tämä henkilökohtainen viihdejärjestelmä ja reunarivillä istuessa(2-penkkiä vierekkäin) tuntui siltä, ettei turistiluokkalentäminen siitä paljoa voisi parantua.
Finnair:
ATR-xxx(+kerran Kar-Airin punaisessa värityksessä)
DC-9
MD-82(ei mikään huippumukava kone muistaakseni, lento Barcelonaan tuntui tuskattuttavan pitkältä. Erikoisuutena oli koneen takaosan vessan tulviminen menolennolla)
Airbus 319, 320, 321
Boeing 757(Ihanaa kun lomalennolla saa tuntea takanaolijan polvet selässään, onneksi itse en ollut vielä niin pitkä lentäessäni tällä)
Blue1:
Avro RJ85(Kokoonsa nähden erittäin mukava)
MD-90
Golden Air:
Saabilla mentiin Vaasaan ja oli epämukavaa matkantekoa
Lufthansa:
Airbus 320, 321
Airbus 340-300 ja 340-600(340-600 oli erittäin hiljainen ja "alakerrassa" ollut wc-aula oli mukava lisä. Vain henkilökohtainen viihdejärjestelmä puuttui vielä tuolloin)
Airbus 330-300
Airbus 300-600(Ehkä suosikkini, sillä matkustamisessa Ateenasta Frankfurtiin oli menemisen meininkiä

Kone haki koko ajan suuntaa, kiihtyi jähmeästi, äänteli komeasti laskeutumisvalmisteluissa ja jysähti maahan

)
Boeing 747-400
Ryanair:
Boeing 737-800(Fly Cheap kyllä kirjaimellisesti, mutta onneksi kone ei ollut täynnä joten pystyi istumaan sivuttain jotta sai vähän jalkatilaakin

)
Tulevana talvena Turkish Airlinesilla tarkoitus matkata Nairobiin Istanbulin kautta, koko matka B737-800 koneilla. Turkkilaisiin pilotteihin yhdistettynä kenialaiseen lennonohjaamisen taitoon on tietysti kova luottamus, kun muistelee mitä Amsterdamissa kävi helmikuussa
