Kannatan! Investoinnit nykyisellä omistajapohjalla junnaavat olemattomuuttaan ja siksipä olisi hyvä saada vähän vauhtia tähän toimintaan. Finnlines hyötyisi Vikingin palveluosaamisesta. (Ruoka ainakin on kauheaa takavuosista tuttua ABC-mättöä Finnlinesin buffassa.) Viking hyötyisi Grimaldin investointikyvystä ja Naantalin liikenteen uudesta tulemisesta. Finnlines nimi voisi jäädä Suomen, Ruotsin ja Saksan välille ropaxeihin, mutta Ruotsin ja Suomen väliset voisi kaikki olla Vikingin brändin alla, samoin HEL-TLL:
Tku-Mhq/Lns-Sto Viking Grace ja Viking Xiamen
Naa-Lns-Ksr Viking Superstar 1 ja 2 (Star-luokan seuraava sukupolvi)
Sto-Mhq-Hel-Tll Viking Cruise Fennia ja Viking Cruise Suecia (Cruise Roma-luokan pidennetty kaasulla kulkeva versio, kaiken liikenteen siirto Länsisatamaan ja 27 solmun matkavauhdin ansiosta ympärivuotinen päivä m/p Tallinnaan. Mariksesta Sandhamniin urku auki ja siten vain osa saaristosta verkkaisemmin, Tukholman päivä kokolailla entisellään 10-16:30. Vaihtoehtoisesti suoraan Stadista Nynäshamnin uuteen valmistuvaan satamaan ja luopuminen tax freestä tällä reitillä.)
Hel-Tll Viking XPRS ja Viking Swan (Länsisatamasta XPRS, Vuosaaresta Finnswan Vikingin väreissä)
Sto-Mhq ja erikoisristeilyt esim pikkujoulukausi Hel-Tll-Rix Viking Cinderella
Tra-Mmo Finnsuperstar 3 ja 4
Tra-Hel Finnstar, Finnmaid, Finnlady